Spindlars reaktion på olika droger.

Vilken spindel skulle du vilja vara?

jag skulle iallafall vilja vara crack spindel, den hade makt och även en bi*ch. vilket jag kan relatera till. asså inte cracket men makt och Bi*che´s vilket jag har massor av.

~ av snacket på november 24, 2008.

Ett svar to “Spindlars reaktion på olika droger.”

  1. jag skulle vara weed smoke´ing Bitchen. det är inget fel med att vara bitch + weed är den bästa drogen utav dem där iallafall.

    Snacket, jag kanske kan bli din bich ;D

Kommentera

 
