Äkta ?

z62

Bröst implantat är ganska normalt i det samhället vi idag lever i, kan Rump implantat vara nästa trend?

z31

z71

z2b

~ av snacket på december 16, 2008.

8 svar to “Äkta ?”

  1. Hur fan vet ni att den där rumpan inte är äkta?

  2. Jo du jag kan rentav säga så här ”jag har inside källor” K-dog

  3. Vänta lite, K-dog varför leker du som om du någonsin sett en såndär rumpa förr?

  4. vad vet du om mig? och för din räkning så har jag faktist sett en sån rumpa om inte större.

    är du kanske lite avundsjuk på tjejen? , jag har ett förslag ”rumpimplantat” hahahaha

  5. avundsjuk? du ska bara få se min rumpa (inte för att skryta)

    Och när jag frågade dig om du någonsin sett en sån rumpa menade jag inte på TV lr någon jävla porrfilm.. hahaha ! nörd!!

  6. Man ser ju att det är fejk, rumpan är inte proportionell till skillnad från resten av neder kroppen , man kan ha en mkt större rumpa än sina ben o lår, men i såna här fall ser man att det är fejk.

  7. Och om den e fake??

    det e Tönga grejer!!

  8. HHAHAH, ni små killar alltså ni lever i er lilla egna värld där fake är något fint, kom ner på jorden.

Kommentera

 
