Chelsea Lately intervju med Ludacris

Undrar vilket rappare som kommer göra henne gravid?

~ av snacket på december 17, 2008.

3 svar to “Chelsea Lately intervju med Ludacris”

  1. Jag tror faktist det blir Akon som gör henne gravid.
    Ludacris e lite för snäll, akon däremot han hugger i alla kvinnor.

    Han har trots allt 8 fruar.

  2. Okey vart ska jag börja?

    Akon är för mörk för henne anser du.
    Mem du gillar svarta killar som man behöver strålkastare för att se.?

    säger du inte emot diit påstående?

    Bevis på en riktig skit fjortis blogg.

    Och en sista fråga e du bög? för den här bloggen bedrivs fan inte av någon tjej!

  3. okey lilla Erik jag ska göra det klart för dig att här finns det ingen bög och jag har även kvinliga gästbloggare och det var i det här fallet hon som gjort denna kommentar.

    Förlåt för något missförstånd, nästa gång ber jag henne skriva sitt namn eller alias.

    Tack och adjö / Mike

Kommentera

 
